ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES. Amb casos pràcticos

Editorial:
Profit
EAN:
9788417209117
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-17209-11-7
Páginas:
260
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
160
Alto:
230
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
COMPTABILITAT I CONTROL

19,95 €

IVA incluido
Comprar

A través de l'análisi integral d'una empresa s'aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l'estratégia, l'operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i económica). D'aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com: QUI : l'empresari, l'equip directiu i les persones que formen part de l'empresa. QUE fa l'empresa : aspectes estratégics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d'entrada, etc.) COM ho fa l'empresa : aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.) Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvéncia a  curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinanÇament, etc. També s'exposen altres temes relacionats amb l'análisi d'empreses com: Formulació d'estats comptables previsionals Detecció de maquillatges Análisi de grups d'empreses Análisi des de la perspectiva d'entitats de crédit i agéncies de rating Análisi d'empreses cotitzades en borsa Análisi internacional d'empreses Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Per a clarificar els temes al máxim s'acompanyen més de vint casos práctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés,  Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia,  BonPreu, Eurodisney, SolMeliá...).

Otros libros del autor en Librería Atlántica

Materia en Librería Atlántica

Profit en Librería Atlántica

  • Preparar Un Plan De Marketing
    Titulo del libro
    Preparar Un Plan De Marketing
    Westwood John
    Profit
    Cualquier proyecto empresarial necesita un buen plan de marketing La planificación es una de las funciones má...
    No disponible

    16,95 €

  • Formación del pensamiento estratégico
    Titulo del libro
    Formación del pensamiento estratégico
    Ribera Castellá, Jose Luis
    Profit
    Desde su creación, la estrategia ha sido expuesta al cambio permanente, gracias al flujo constante de ideas, f...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    58,95 €

  • Noves Tendecies En Informacio Financera
    Titulo del libro
    Noves Tendecies En Informacio Financera
    Vv.Aa.
    Profit
    En un entorn canviant i global com el qual vivim, assistim des de fa molts anys a un continu procés d'actualit...
    No disponible
  • INTERPRETAR LA INFORMACIÓN ECONÓMICA
    Titulo del libro
    INTERPRETAR LA INFORMACIÓN ECONÓMICA
    Brun Lozano, Xavier Larraga, Pablo
    Profit
    Los profesionales del asesoramiento financiero deben tener conocimientos cada vez más completos sobre una list...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    16,95 €

  • Crece
    Titulo del libro
    Crece
    Gonzalez de Herrera, Javier
    Profit
    Santi nunca imaginó que debería asumir tan pronto el reto directivo que tenía ante sí. Con dudas, presiones...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,95 €