AA.VV
La col-lecció de quaderns Aprenc a pensar per a Educació Infantil permet el desenvolupament del pensament crÃtic i creatiu per a convertir la informació en coneixement. Este hà bit s¿ha d¿interioritzar des d¿edats molt primerenques i s¿ha de convertir en un procés d¿aprenentatge permanent, que es pot prolongar al llarg de tota la vida. Per a fer-ho, s¿oferix este treball amb el suport de tres à rees fonamentals: matemà tiques, llenguatge i entorn.A través d¿estos xicotets porjectes pr.xims a la seua realitat, l¿alumne desenvoluparà la capacitat per a: - Descobrir i investigar els elements del món que l¿envolta i establir relacions amb estos. - Aplicar les seues experiències i coneixements a realitats noves. - Viure experiències que l¿acosten al coneixement de les persones i al seu entorn. - Refelxionar sobre el propi aprenentatge.En cada cuaderno se incluye un cuadernillo de troqueles y adhesivos y un sobre con material adicional para completar el proyecto y que varÃa en cada cuaderno: texturas, lámina de espejo, sobres, semillas,... Los cuadernos van acompañados de un dosier para la familia. En él se amplÃa la información de cada propuesta para facilitar y coordinar el trabajo entre familia y escuela; de manera que se impliquen todos los agentes en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Reproducción del cuaderno de la familia Los cuadernos Aprendo a pensar con el entorno se complementan con nueve guÃas didácticas. Las guÃas son la base fundamental del material con el que trabajar porque es en ellas donde se indica al maestro las pautas necesarias para acompañar el trabajo del proyecto de los alumnos; el maestro va a encontrar respuestas a su forma de abordar los aprendizajes de los alumnos de una forma natural e integrada.Cuaderno de aprendo a pensar con el entorno para Educación Infantil. Nivel 2 en valenciano