Esta obra compendia sete traballos doutros tantos xuristas que abordan dende diferentes perspectivas xurÃdicas a norma que regula o ensino das e nas linguas oficiais no sistema educativo non universitario de Galiza. Ao longo dos estudos o/a lector/a atopará cumprida explicación xurÃdica do significado do Decreto e as razóns polas que se cuestionan algúns dos seus contidos, tanto a nivel de técnica lexislativa como da regulación de fondo. O libro, froito da reflexión individual e colectiva de prestixiosos/as xuristas do noso PaÃs, está concibido quer para o público especializado xuristas e docentes universitarios , quer afectado polo ámbito da norma profesorado, estudandado e nais e pais de alumnos/as quer para o público en xeral. A súa densidade conceptual non lle resta claridade e pola contra trata en profundidade os temas co obxecto de acadar, mediante a argumentación xurÃdica, a transmisión do fundamento da crÃtica ao contido, baixo os parámetros do rigor intelectual, que en ocasións desembocan na súa consideración como norma contraria ao conxunto do ordenamento xurÃdico, mentres que noutras merecen a súa aprobación. O conxunto da obra amosa unha visión xurÃdica integral do texto regulamentario, e pretende achegar ao debate social unha reflexión seria, cientÃfica e crÃtica sobre esta norma que tanto ten axitado a conciencia colectiva do noso pobo, por condicionar directamente os hábitos e a normalidade social da nosa lingua