L'estrés: mites i realitats. Registres, tests i programes antiestrés per a tothom

L'estrés: mites i realitats. Registres, tests i programes antiestrés per a tothom

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299302
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-930-2
Páginas:
216
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

20,00 €

IVA incluido
Comprar

Aquest llibre consta de quatre parts ben definides que abasten el complex fenomen de l'estrés. En primer lloc, es duu a terme una reflexió sobre qüestions com la manera com cal entendre l'estrés en general i el laboral en particular, alló que té l estrés de subjectiu i alló que té d objectiu, les respostes que donem davant de situacions  estressores, els processos neurológics, les dimensions personals on afecta l estrés i l estrés social. En segon lloc, es presenten els qüestionaris elaborats pel grup GRELDO sobre els estressors laborals docents i sobre les simptomatologies més freqüents. A continuació, s'aborden un per un els elements estressors, fent especial atenció a aquells elements de l'entorn que afecten especialment el món docent i a aquells que generen estrés social. Finalment, s ofereix una llarga llista de recursos personals que tothom té a l'abast per afrontar amb éxit les tensions derivades d'un excés d'estrés. Les diverses propostes, que s exposen i s acompanyen de técniques per a dur a la práctica, inclouen aspectes com l alimentació, el son, l'horari dins la feina, la gestió del cos i la la ment, les relacions, així com recursos per a afrontar l estrés social.

Materia en Librería Atlántica

Uoc editorial en Librería Atlántica

  • El espectador social. Las redes sociales en la promoción cinematográfica
    Titulo del libro
    El espectador social. Las redes sociales en la promoción cinematográfica
    Neira, Elena
    Uoc editorial
    Hace mucho tiempo que las redes sociales dejaron de ser una novedad, lo que ha obligado a los profesionales del...
    No disponible

    10,00 €

  • Protocolo y organización de eventos
    Titulo del libro
    Protocolo y organización de eventos
    Nº 132
    Otero, Mª Teresa
    Uoc editorial
    El libro permite analizar científicamente una actividad con tan considerable volumen de negocio desde la doble...
    No disponible

    22,00 €

  • GESTIÓN PROFESIONAL DEL MERCHANDISING
    Titulo del libro
    GESTIÓN PROFESIONAL DEL MERCHANDISING
    Nº 525
    Jiménez-Marín, Gloria
    Uoc editorial
    Entendemos por merchandising la parte del marketing que persigue aumentar la rentabilidad en el punto de venta ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    25,00 €

  • Invitación a la sociología de la comunicación
    Titulo del libro
    Invitación a la sociología de la comunicación
    Busquet, Jordi
    Uoc editorial
    Este libro presenta de forma clara y rigurosa las principales características de la sociología de la comunica...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    23,00 €

  • Introduccion a .net
    Titulo del libro
    Introduccion a .net
    Conesa Caralt, Jordi
    Uoc editorial
    .NET de Microsoft es actualmente una de las principales plataformas de  desarrollo de aplicaciones, tanto de es...
    No disponible

    18,00 €