Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889520
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-952-0
Páginas:
148
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratégica i en relació amb el márqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular  -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en qué la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. Es així com el márqueting  pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratégies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el márqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'ámbit social, económic i artístic que és la música popular.

Materia en Librería Atlántica

Uoc editorial en Librería Atlántica