Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160335
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-033-5
Páginas:
238
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
155
Alto:
235
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
MANUALES

24,00 €

IVA incluido
Comprar

El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la história: qué  passava, per qué passava i on passava. Segons quins moments de l activitat publicitária serien inintel·ligibles sense la crónica sociopolítica de l época. El gran mérit de Pensar és triomfar és que l  autor, amb cada plat de crónica publicitária puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el complement históric que fa més rigorós, atractiu i saborós l ápat literari. Si hagués d explicar el llibre diria: «Aquí trobarás les claus per entendre els canvis técnics i conceptuals que la comunicació comercial  ha hagut de fer, i haurá de fer, per adaptar la seva funció a distintes époques, modes i costums; amb aquesta lectura les mutacions que t esperen et seran més entenedores. Si tens curiositat per saber com la publicitat ha anat conformat els continguts i fins i tot el format dels mitjans de comunicació, aquí hi ha l explicació. Si tens dubtes si els anuncis creen necessitats o les necessitats creen anuncis, ho aclarirás també».

Otros libros del autor en Librería Atlántica

Materia en Librería Atlántica

Uoc editorial en Librería Atlántica