Conceptes i models d'innovació a 22@Network

Conceptes i models d'innovació a 22@Network

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884402
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-440-2
Páginas:
178
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Totes les institucions necessiten trobar punts on poder enfortir les seves relacions amb els seus iguals, on compartir coneixement per millorar la productivitat interna, on proposar una estratégia que posi  en valor productes i serveis, ja sigui amb altres organitzacions com amb el client final, o com succeeix en l'ámbit de l'Associació 22@Network, generar un espai on les organitzacions connectin tant amb altres institucions com amb el ciutadá d'un espai geográfic de Barcelona, com és el districte 22@. Per acomplir aquest objectiu 22@Network impulsa la creació de la comissió d'innovació, la meta de la qual és enfortir les relacions entre institucions i empreses a partir d'un concepte en auge: la innovació. La innovació actualment es  troba en plena evolució, en concret dins del sistema de 22@Network és  un mode de treball on les empreses i institucions que l'integren generen un espai obert on explicar models d innovació, presentar experiéncies, proposar bones práctiques i iniciar projectes per enfortir els vincles, en conseqüéncia, és un sistema concentrador d'innovació sota un mateix espai geográfic. Aixó significa facilitar la integració de les empreses i institucions que s'instal·len al districte 22@, així com la dels seus empleats, i aprofundir en les relacions entre elles i el barri del Poblenou, amb el seu ric teixit associatiu.

Materia en Librería Atlántica

Uoc editorial en Librería Atlántica

  • Pensamiento y religión en Asia oriental
    Titulo del libro
    Pensamiento y religión en Asia oriental
    AA.VV
    Uoc editorial
    Pensamiento y religión en Asia oriental estudia las grandes tradiciones espirituales de Asia oriental: el conf...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    25,50 €

  • El oficio de educar
    Titulo del libro
    El oficio de educar
    Planella, Jordi
    Uoc editorial
    El libro es una invitación a pensar la educación como un arte y no como una técnica. Es una propuesta más a...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    15,50 €

  • Justicia de datos
    Titulo del libro
    Justicia de datos
    Nº 723
    Dencik, Lina
    Uoc editorial
    En la era de la datificación, la recopilación, el análisis y la explotación sistemáticos de datos afectan ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    26,00 €

  • Conflictes i conflictologia
    Titulo del libro
    Conflictes i conflictologia
    Vinyamata Camp, Eduard
    Uoc editorial
    La conflictologia és el compendi de coneixements científics multidisciplinaris, racionals i emocionals sobre ...
    No disponible
  • Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história
    Titulo del libro
    Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história
    Costa, Lluís
    Uoc editorial
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la história: qué  passava, per qué passava i on passa...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,00 €